srijeda, 8. listopada 2014.

ROŽARICA 2014 VIDEOZAPIS


Kako sam i ranije najavio za naknadnu objavu videozapisa s ovogodišnje Rožarice, došlo vrime da to i učinim.

Do sada sam uvijek osim videozapisa objavljivao i slideshow svih fotki nastalih za vrijeme događaja, no ovaj put ćemo napraviti iznimku. Ovaj put ćemo objaviti samo video zapis od svih kadrova koje su snimljene za vrijeme Rožarice, a slideshow fotografija donekle imamo u dijaprojekciji u prethodnom postu.

A sad nešto o video zapisu.

Cijeli videozapis se odnosi na događanja prvog dana tj. sportsko-zabavni program jer mi je builo zgodnije nego drugog dana tj na samu Rožaricu. Prvog dana sam imao postavljen štand u centru Vrlike pa se je 90% svih događanja odvijao oko mene, pa samim tim bio mi je olakšan rad. No i tu sam bio rastrzan zbog obveza na štandu pa nisam uspio zabilježiti i više detalja no nadam se da će vaši apetiti biti zadovoljeni bez obzira na to.
Većina videozapisa je usredotočena na Vrličane i Vrličke klince jer predpodstavljam da Vrličane ipak više zanima nego događanja oko duatlona i trkačkih disciplina. Ako baš i niste zadovoljni kvalitetom videa to prije svega zahvalite teleoperaterima zbog uploda kao da smo još u 20 stoljeću, a do nekle možete kriviti i moju opremu jer fotoaparat je više naklonjen foto snimkama nego video
A sad da ja ne pričam previše neka video zapis priča umjesto mene.



VEZANI POST:

DAN GRADA VRLIKE ROŽARICA 2014

Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets