subota, 9. studenoga 2013.

REFERENDUM ZA ILI PROTIV OBITELJ


U zadnje vrime se na veliko priča o tome referendumu, pa eto dočekao i ja svojih 5 minuta da kažem nešto o ovome.

Prije referenduma postavio bih pitanje da li nam je uopće potreban ovakav referendum.
Moje mišljenje je da je referendum nepotreban i da je to samo bacanje para, jer referendum nije samo ono evo ja ću zaokružiti svoje i obavio sam svoju građansku dužnost. Referendum ipak košta, a barata se o trošku od nekoliko desetaka milijuna kuna, sad zamislite što se može napraviti s tolikim novcem. Pa izgradnja nove škole ne košta više od 5 mil. kuna, a di su vrtići, dječja igrališta i sl.

A sad treba li glasati ili ne, ako izađem na referendum zaokružiti ZA ili PROTIV obitelji pitanje je sad.

Tko meni brani ostvariti pravo na obitelj i bez referenduma? A to sad hoće li sklapati brak muško i muško ili žensko ili žensko to je pitanje koje me niti malo ne opterećuje.
Ako se muško i muško ili žensko i žensko vole i heteroseksualni život ih ne zanima zašto im uskratiti zajednički život.

Ako na referendumu prođe ono ZA obitelj odnosno da je brak isključivo zajednica muškarca i žene, hoće li takvi parovi morati priložiti i medicinski dokaz da li je muško ili žensko od rođenja.
Kako to mislim?
Pa ljudi moji živimo u 21. stoljeću (ili u 14 stoljeću gdje bi još neki spaljivali vještice na lomači) gdje je lakše promjeniti spol nego doći na red za neki specijalistički pregled u bolnicama. Pa sad onaj koji je promijenio spol treba li ga tretirati kao muško ili žensko ili će morati pridavati kakav dokument o tome.

Kako će homići i u kakvoj zajednici živjeti to me niti malo ne zanima.
Ne nisam oni koji podržava homiće, već sam jedan od onih koji nema ništa protiv takvih osoba, ali isto tako ne podržavam one njihove parade ponosa ili šta ga ja znam kako se već ne zovu. Jer takve parade isto koštaju porezne obveznike a ništa odlučiti neće.

Zašto mrziti nekoga tko je drukčiji od nas?
I za gej osobe drže da su bolesni.
Zašto bi netko bio bolestan samo zato što se ne osjeća kao mi.
Na jednom portalu sam pročitao komentar od jedne žene koja kaže da se nikako ne bi složila da joj kćer sutra dovede nevjestu u kuću.
Ne znam zašto ovakav komentar jer nitko ne zna tko kakav križ nosi iznad sebe.
Nitko od nas ne želi djecu s problemima u razvoju (paraliza, downov sindrom i sl) no takva djeca se rađaju, nitko od nas ne želi da nam dijete postane narkoman no do toga isto dođe i da sad ne nabrajam. Hoćemo li se odreći takve djece ili ćemo im dati podršku. Da ti sutra ipak tinejdžer dođe na vrata i kaže Ja sam Gej, znam vjerojatno će to odmah na početku biti šok, no u konačnici hoćete li se odreći svog djeteta samo zato što nije onakvo kakvom ste se nadali i očekivali

Neki govore nemam ništa protiv gej brakova ali ne bi im dozvolio da odgajaju djecu.
Pa zašto im ne dozvoliti takvo nešto. Pa ako je riječ o usvajanju djeteta pa neće takvi parovi doći u vašu kuću i uzeti vaše dijete na usvajanje. Oni će uzeti na usvajanje onu djecu koje su se normalni roditelji odrekli, onu djecu koja žive u domovima za ne zbrinutu djecu. Pa zašto ne dozvoliti gejevima da odgajaju djecu koju nitko drugi neće.
Kažu peder može samo odgojiti pedera.
Pa i peder je nastao iz normalnog braka.
Ali isto tako ima normalnih brakova kojima bih zabranio da žive zajedno. Pa ne čitamo li svako malo u novinama o nasiljima u obitelji i sl.
Isto tako imate normalne obitelji (muž i žena) koje su odgojile ubojicu, silovatelja, lopova ili jednom riječju delikventa. Tko nam garantira da i gej neće odgojiti normalnu osobu.

I da pomalo privedemo kraju ovaj napis s riječima:
Zašto mrziti nekoga tko je drukčiji od nas?
Nekima je neobično kad vide Crnca i bjelkinju ili obratno (samo zato što nisu iste boje kože) kako žive u braku ali ako oni smatraju da je za njih to dobro zašto bi ja imao nešto protiv njih

Ja osobno najvjerojatnije neću ni izaći na referendum jer je to za mene bespotrebno trošenje vremena i novca, ali po ovom pitanju jesam li ZA ili PROTIV obitelji radije bih ostao suzdržan i svima prepustio neka žive onako kako misle da je za njih bolje.


Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets