subota, 22. rujna 2012.

NAKON PODUŽEG VRIMENA OPET U VRLICI

Novi blog, nova facebook stranica pridružite se ne samo kao čitatelj, pomozite u radu, pozovite prijatelje, komentirajte...

VIDO MONTAŽA JE VEĆ BILA NA EX STRANICI VRLIKA ZA ONE KOJIMA JE VRLIKA U SRCU ALI NE VIDIM RAZLOGA ZAŠTO NEBI BILA I OVDJE. ONI KOJI JE NISU PRELUŠALI RANIJE TOPLO PREPORUČAM NEKA JE POSLUŠAJU POGLEDAJU JER JE U OVIH 3 MINUTE I NEŠTO UKLOPLJENO 10-ak DRUGIH PJESAMA KOJE ZNAČE SAMO JEDNO

P O V R A T A K

Evo dok slušate riječi video montaže da kažem i to da od kraja mjeseca svibnja nisam bio na području Vrličkog kraja i naravno kako se to i očekivalo od mene to bi ujedno mogao biti početak oživljavanja ovog bloga.

I naravno čim sam došao u Vrliku zabilježio sam nekoliko stvarčica koje ću podijeliti s vama. Za mnoge (nema vas baš previše koji ste lajkali facebook stranicu tako i ovaj blog ali se nadam da će se to promjeniti) te stvari niosu novost jer su se već dogodile neki i odavno a neke su i friškije no ipak od nečega moram početi. Još se nisam u potpunosti preselio pa će opet biti pauza između postova i obavjesti ali ako ste bili strpljivi nekoliko mjeseci strpite se još nekoliko dana.
Pa evo i mojih najnovijih postova

Prvi post koji sam sastavio nakon povratka i nije je upravo oni postovi koje najviše mrzim, a to su obavjesti o onima koji više nisu među nama i za tjedan dana koje sam proveo u Vrličkom kraju takvih je bilo čak tri







 
Drugi post 

Još jedna čestitka za poljoprivrednike i vlasnike traktora s područja PP Sinj



I treći post je :
Prva stvar koja mi je upala oko je ona za koju sam predvidio da neće biti dugog vijeka a to su otkupljivači nakita
>više o tome<


POVRATNIČKU FOTO GALERIJU ĆETE VIDJETI AKO KLIKNETE NA DONJU SLIKU A KOMENTIRATI I LAJKATI ISTE MOŽETE SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN AKO GA NEMATE MOŽETE GA NAPRAVITI 




Nema komentara:

Objavi komentar

MOŽETE KOMENTIRATI SAMO AKO IMATE GOOGLE RAČUN (npr. gmail)ili preko facebook profila u gornjem obrascu

Blogger Gadgets